środa, 27 listopada 2013

Niewielkie miasteczka niedaleko Warszawy.

Moja dobra koleżanka poszukuje przez ostatnie tygodnie dobrego miejsca, gdzie mogłaby zamieszkać. Istotny był dla niej przede wszystkim spokój, gdyż ma dużą rodzinę. Równie istotny był szybki dojazd do stolicy, w której ma pracę. Sama nie tak dawno szukałam takiego miejsca, z tego powodu miałam o tym jakiekolwiek pojęcie. Dla mnie codzienne dojeżdżanie do miasta nie jest tak poważną sprawą, ale słyszałam, że odpowiednim miejscem mogą być Marki – dość spokojne miasto zaraz poza granicami Warszawy. Razem się tam wybrałyśmy i odniosłyśmy wrażenie, że to naprawdę fajne miejsce dla młodych ludzi z dziećmi. Mnóstwo tam uroczych i bezpiecznych miejsc, jest krajobrazowy park, są miejsca dla dzieci, a dojazd do Warszawy trwa paręnaście minut. Jeśli jesteś zainteresowany tym tematem, popatrz tutaj: ida.pl
Pochodzi z http://ida.pl/nowy-dom.php

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz